22 jan. 2021

Dina ådror

 

 


 

blodsligt nära

hägras man av

ådrorna dina

 

vid armarnas början

där på vänster sida

vill jag smaka

din huds fuktighet

låta den sälta munnen min

 

du fagra gudinna

som livsglädjen

så utlyser

 

av dina strålar

man så träffas

samt låter sig föras

bort i drömmarnas värld

till dig

 

din närhet

som man så önskar

så även för en kort stund

denna himmelska lund

likt en evighet i mig känns

en evighet som aldrig må gå

till ända

även om jag mer än gärna

även pussar rumpan din

 

ja hela din entitet

jag så åtrår

så att själen min så darrar

ja inte bara den

 

inför gudinna som är du

bara du

 

bara du så jag faller

inför

ja annat vore onaturligt

då du ej av denna världen är

så ej jag

därav jag vet

vilken respekt du så må hava

 

paradisiska skönhet

jag kan ej nog säga

jag kan ej med ord beskriva

hur full av åtrå jag så är

för din själs entitet

evighetens änditet

 

jag önskar bara

andas din luft

låta din aura

uppfylla mig

i euforins anda

 

först då

mår min ande väl

o kan andas ut

 

mitt hjärta sluts

bara du rör sig

inom dess väggar

vill du stanna där?

 
















~

 

= Erotica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar